8 maart 2018

challenge 197

 Het verzoek om er even de gebruikte materialen bij te zetten om het voor ons overzichtelijk te houden blijft voortaan regel. Als je knipvellen gebruikt graag het nr erbij vermelden!!
Zeker bij de oudere vellen is het voor ons een echte zoektocht.

Welkom allemaal bij challenge 197.
De nieuwe challenge is bedacht door Wybrich en is:  Maak 2 scraplings met minimaal 3 x MD op elke scrapling!
-Een scrapling is het strookje papier wat je overhoudt als je van een a4  een dubbele vierkante kaart snijd van 27 x 13,5 cm. Het overgebleven strookje is ongeveer 27 x 6,5 cm. -
(Make 2 scraplings with at least 3 products of Marianne Design on each scrapling)
(Scraplings are leftovers after cutting a square card of 13,5 x 27 cm from an A4 paper. The size is 27 x 6,5 cm)

Vergeet niet na afloop van een challenge te kijken of je misschien ook uitgekozen bent om gastdesigner te zijn?
Veel succes en we zijn benieuwd naar jullie creaties! 
Je kunt aan deze challenge meedoen tot 21 maart 18.00 uur door de link van je creatie in te vullen  bij de inlinkz button (niet je hele blog linken graag!!)

De winnaar van de 1e prijs (196): 3. Miranda
De winnaar van de 2e prijs (196): 24. Marja's Hobbyhuis
Graag een mailtje met gegevens zodat de prijs toegestuurd kan worden.  
De winnaars mogen onderstaande button op hun blog plaatsen.



Als gastdesigner voor de volgende challenge hebben we uitgezocht:  17. Made by Nicolette
Zou je een mail kunnen sturen zodat de volgende challenge doorgestuurd kan worden   

De 1e prijs (197) die je kunt winnen: 

De 2e prijs (197) die je kunt winnen bij minimaal 25 deelnemers :

De prijzen worden beschikbaar gesteld door Marianne Design 

Voorbeelden challenge 197
Gastdesigner 
Gerdine

Designteam

Wybrich

  Yvonne

Anita

Boukje

Ellie 

Thea
Jen

Jolanda

Judith 

 


15 opmerkingen:

  1. Hartelijk gefeliciteerd dames met jullie prijs en Nicolette met je gastdesignerschap. Leuke challenge en prachtige voorbeelden weer! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dames gefeliciteerd met jullie mooie kaarten en prijs en Nicolette met je Gastdesignerschap. Leuke challenge met mooie voorbeelden door het team.
    Lieve groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd dames met jullie mooie winnende kaarten en Nicolette succes met je gastdesignerschap!
    weer een hele leuke nieuwe challenge met mooie voorbeeldkaarten gemaakt door het team.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dames gefeliciteerd met jullie mooie prijs. Wat een prachtige kaartjes zijn er weer door jullie gemaakt, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gefeliciteerd aan de dames en mooie voorbeelden DT

    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dames gefeliciteerd.
    wat een leuke challenge ken deze niet maar is weer een nieuwe uitdaging
    ga aan de slag
    mooie voorbeelden
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd dames!
    Wat een diversiteit aan voorbeelden, allemaal enorm leuk! Ik had nog nooit van scraplings gehoord, grappig om eens zo'n strook te versieren, die zijn leuk bij een cadeautje of als boekenlegger (of begrijp ik het nu verkeerd)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Klopt helemaal! Ik heb de strook dubbelgevouwen dan kan er binnen in nog wat geschreven worden.

      Verwijderen
  8. Oh geweldig, wat gaaf dat ik de eerste prijs gewonnen heb, zulke mooie spulletjes, dank jullie wel. Ik ga meteen mailen. Marja ook gefeliciteerd..top.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. PS. Ook dit is weer een leuke challenge en wat een mooie voorbeelden allemaal.

      Verwijderen
  9. Gefeliciteerd dames, MD prachtige voorbeelden.
    Dit word de eerste scraplings voor mij.
    groetjes Maura

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Van harte allemaal dames! Wat een leuke challenge weer, lang geleden dat ik scraplings heb gemaakt, leuk! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat gaaf dat ik gastdesigner mag zijn. Ik stuur een mailtje! Gefeliciteerd dames.

    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Briljant....Scraplings...Ik had er nog nooit van gehoord maar wat een geweldig idee om die gekke stroookjes voor dit te gebruiken. Ik ga er over nadenken. want dat is echt een hele nieuwe voor mij. Dank je wel voor het idee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mijn lente scraplings heb ik zojuist geplaats en er van genoten ze te maken. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen