25 januari 2018

Challenge 194

Nogmaals een verzoek om er even de gebruikte materialen bij te zetten om het voor ons overzichtelijk te houden. Als je knipvellen gebruikt graag het nr erbij vermelden!!
Zeker bij de oudere vellen is het voor ons een echte zoektocht.

Dan moeten we helaas afscheid nemen van Marleen, dit is haar laatste challenge, lees haar afscheidsbrief

Beste allemaal, 
Vandaag mijn laatste bijdrage… ik heb namelijk besloten om te stoppen met het MD challenge blog.
Geen makkelijke beslissing, maar ik moest wat keuzes gaan maken.
De afgelopen maanden zijn er veel nieuwe dingen op mijn pad gekomen. Gelukkig allemaal hele leuke dingen...
Maar wel dingen waar veel tijd in gaat zitten en alles bij elkaar begint nu te veel te worden.  
Heb bijna 4 jaar mee mogen en kunnen doen met het MD challenge blog en heb er echt van genoten!
Heb met heel veel plezier geknutseld aan alle leuke, uitdagende en originele challenges. Om vervolgens met
net zoveel plezier al jullie gezellige blogs te bezoeken voor jullie prachtige werkstukken!! Dus bedankt allemaal!
Ik wens ieder van jullie alle goeds en we komen elkaar vast en zeker nog wel tegen (op blogs, facebook, clubs en instagram).
Lieve groetjes, Marleen

Dan over naar de nieuwe challenge.

Welkom allemaal bij challenge 194.
Deze challenge is bedacht door Jen.
Het is dan wel nog geen echte winter maar toch wil Jen een echte winterse kaart/creatie zien.
Wel moet je minimaal 3 producten van Marianne Design gebruiken.
(A real wintercard/creation with at least 3 products of Marianne Design)

Nog een mededeling: Zouden jullie na afloop van een challenge willen kijken of je misschien ook uitgekozen bent om gastdesigner te zijn?
Veel succes en we zijn benieuwd naar jullie creaties! 
Je kunt aan deze challenge meedoen tot 7 februari 18.00 uur door de link van je creatie in te vullen  bij de inlinkz button (niet je hele blog linken graag)

De winnaar van de 1e prijs (193): 3. Petra. L
De winnaar van de 2e prijs (193):  18. Sarah
Graag een mailtje met gegevens zodat de prijs toegestuurd kan worden.  
De winnaars mogen onderstaande button op hun blog plaatsen




Als gastdesigner voor de volgende challenge hebben we uitgezocht: 2. Ellen (creaellen)
Zou je een mail kunnen sturen zodat de volgende challenge doorgestuurd kan worden?

De 1e prijs (194) die je kunt winnen:  

De 2e prijs (194) die je kunt winnen bij minimaal 25 deelnemers :

De prijzen worden beschikbaar gesteld door Marianne Design 

Voorbeelden challenge 194

Gastdesigner 
Afke

Designteam
Jen


Marleen

Yvonne

Ellie

Thea

Jolanda

Judith

Wybrich

Anita 



22 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Petra,Sarah en Ellen.
    Mooie voorbeelden weer DT.
    Groetjes Maura

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hartelijk gefeliciteerd dames met jullie prijzen en Ellen met je gastdesignerschap. Marleen, het allerbeste en we zullen je creaties vast op andere plekken tegen gaan komen! Veel succes met alles. Leuke challenge weer met prachtige voorbeelden, alleen weet ik niet of ik nog inspiratie heb om een winterse kaart te maken, maar ga mijn best doen! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hartelijk Gefeliciteerd Petra, Sarah en Ellen. Marleen bedankt voor je inspiratie met mooie creaties en succes met datgene wat je gaat doen!
    Groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Allereerst hartelijk dank Marleen dat we van al je prachtige inspirerende dingen mochten genieten. Ik hoop dat je wel DT lid voor MD blijft zodat we je mogen blijven volgen.


    Verder...geweldig leuk dat ik de eerste prijs gewonnen heb. Superleuk. Ook wil ik Sarah en Ellen feliciteren met hun prijs en gdt.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt Petra en natuurlijk blijf ik gewoon werkstukken maken voor Marianne Design maken. Ook blijf ik workshops en demo's verzorgen! Het gaat echt alleen om het challenge blog. Gezellig dat je me blijft volgen!

      Verwijderen
  5. Van harte Petra en Sarah en Ellen! Geniet er lekker van. Marleen bedankt voor je jarenlange (bijna 4 jaar al weer, time flies!) creatieve inzet voor MD! Ze zullen je best gaan missen denk ik zo, maar zoals je zegt, soms moet je keuzes maken. Ik wens je veel succes en we gaan elkaar zeker nog tegenkomen in blogland! Lieve groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ach wat jammer dat Marleen jullie gaat verlaten, ze maakte altijd zulke mooie kaarten, maar misschien komt er een nieuwe Marleen voor terug die in haar voetsporen verder gaat? Ik hoop het, bedankt Marleen en dames, ook jullie kaarten zijn deze keer weer superleuk, ik geniet er elke keer van wat jullie als voorbeeld voor ons maken, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Iedereen gefeliciteerd met zijn prijzen.

    Oh wat jammer Marleen, je maakte altijd zulke leuke voorbeelden. Echt jammer dat je hier weg gaat, maar zoals ze zeggen waar een deur dicht gaat, gaat een ander weer open. Heel veel plezier in wat je gaat doen.

    Groetjes sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ach wat jammer Marleen! Maar ik volg je blog en instagram, dus ik ga ongetwijfeld nog veel nieuwe creaties van je bewonderen. Ik hoop wel dat je kaarten blijft maken en posten, want ik ben een groot fan šŸ˜‹. Succes met je toekomstige plannen!

    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt Nicolette en natuurlijk blijf ik gewoon voor Marianne Design knutselen!!

      Verwijderen
  9. Petra, Ellen gefeliciteerd! Daarnaast, dank jullie wel dames dat ik de tweede prijs in de wacht mag slepen!
    Marleen, jammer want je creaties waren/zijn echt prachtig! Veel succes met je nieuwe uitdagingen en tot blogs. Ik ben er zeker van dat we nog veel moois van je mogen zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Allereerst Marleen jammer dat je hier stopt, maar te begrijpen hoor! En we zien al je mooie creaties nog voorbij komen bij Blogs/FB... Ook wil de winnaars feliciteren met jullie prachtige kaartjes!
    Nou Petra je bent bij de gelukkige deze keer!! Ook Sarah en Ellen gefeliciteerd! Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt Suzan... en natuurlijk zul je nog gewoon van alles van mij voorbij zien komen hoor ;)

      Verwijderen
  11. Bedankt Marleen voor je mooie creaties. Ik neem aan dat je op FB nog te zien bent?
    Ik wens je plezier en succes en je kunt nu eenmaal de leuke dingen in het leven voor laten gaan,als je die mogelijkheid hebt.
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Marga, ik stop echt alleen met het challenge blog en blijf dus gewoon nog knutselen voor Marianne Design hoor ;) Ook op FB blijf ik gewoon actief!

      Verwijderen
  12. Gefeliciteerd dames met jullie mooie winnende creaties!
    en bedankt Marleen voor altijd je leuke voorbeeldkaarten en de leuke berichtjes op mijn blog ik zal je nog wel voorbij zien komen op clubs ed en succes met je nieuwe uitdagingen!

    BeantwoordenVerwijderen