13 juli 2017

Challenge 182

Nogmaals een verzoek om er even de gebruikte materialen bij te zetten om het voor ons overzichtelijk te houden. Als je knipvellen gebruikt graag het nr erbij vermelden!!
Zeker bij de oudere vellen is het voor ons een echte zoektocht.

Welkom allemaal bij challenge 182
Dank jullie wel voor de leuke kaarten/creaties die ingestuurd zijn!
Fijn dat er weer zoveel inzendingen zijn!

Dit is de laatste challenge voor de vakantiestop.
(The last challenge before the holidays.)
Ik (Anita) was aan de beurt om een thema te bedenken.
Dat is geworden: ALLES MAG maar wel met minimaal 3 producten van Marianne Design, maar meer mag natuurlijk, graag zelfs.
Even een aanvulling: de normale regels gelden WEL!
Jullie hebben extra veel tijd om mee te doen.
(Theme: ANYTHING GOES with at least 3 products of Marianne Design)

Nog een mededeling: Zouden jullie na afloop van een challenge willen kijken of je misschien ook uitgekozen bent om gastdesigner te zijn? 

Let op geen afbeeldingen/cute stempels van een ander merk. Denk erom dat de tekst van MD moet zijn als je alleen stansen gebruikt (of geen tekst)

Veel succes en we zijn benieuwd naar jullie creaties!
Je kunt aan deze challenge meedoen tot 23 augustus 18.00 uur door de link van je creatie in te vullen  bij de inlinkz button (niet je hele blog linken graag)

De winnaar van de 1e prijs (181): 16. Maura
De winnaar van de 2e prijs (181): 24. Angela

Graag een mailtje met gegevens zodat de prijs toegestuurd kan worden. 

De winnaars mogen onderstaande button op hun blog plaatsen



Als gastdesigner voor de volgende challenge hebben we uitgekozen: 27. GerJanne
Zou je een mail kunnen sturen zodat de volgende challenge doorgestuurd kan worden?

De 1e prijs (182)  die je kunt winnen:

De 2e prijs (182) bij 25 deelnemers die je kunt winnen:

De prijzen worden beschikbaar gesteld door Marianne Design

Voorbeelden challenge 182
Gastdesigner 
Ela

Designteam
Anita

Jolanda


Marleen

Yvonne

Ellie 

Thea

Wybrich

Jen 

Judith

Boukje

 

13 opmerkingen:

  1. Hartelijk gefeliciteerd dames met jullie prijzen. Leuke challenge en lekker veel tijd om in te leveren! Prachtige voorbeelden ook weer door DT team! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd aan de winnaars en mooie voorbeelden DT
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voor de winnaars en gastdesigner gefeliciteerd.
    En wat hebben het team weer mooie kaarten gemaakt. Complimenten hoor.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat gaaf!! Ik ga meteen mailen! Het overkwam me 1 keer dat ik het niet zag, en dat gebeurt je ook maar 1 keer...;-)
    Winnaressen: Gefeliciteerd!!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuke verrassing om me naam bij de winnaars te zien.
    Ben er echt blij mee.
    groetjes Maura

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd! En wat een toppertjes weer van het team. Die knipvellen heb ik ook nog liggen, die Marleen heeft gebruikt. Leuk! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi dames,
    ik heb een mail gestuurd als gastdesigner, maar nog niets gehoord. Misschien door de vakantie? Is het de bedoeling dat ik voor 24 augustus wat aanlever? Ik hoor het graag, want ga ook nog op vakantie...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb zojuist (na heel (te) lange tijd) mijn creatie geplaatst.
    In de tekst staat dat de challenge loopt tot 23 augustus. Maar onder de inzendingen (linkup) is de looptijd nog 13 dagen. Dus dat klopt niet helemaal...

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Klopt Als de inlinkz afgelopen is, komt er een nieuwe inlinkz bij!
      Gr Wybrich

      Verwijderen
  9. Heb mijn kaart er zojuist bij gezet. jullie als team hebben weer hele mooie kaarten te inspiratie gemaakt. Heb me zelf door Wybrich al laten inspireren...Greoten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb. Zojuist de kaart van mijn moeder Martje erbij gezet. Ben benieuwd wa jullie erva vinden. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja, ben nog op tijd! Kaartje geplaatst. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen