15 juni 2017

challenge 180

Nogmaals een verzoek om er even de gebruikte materialen bij te zetten om het voor ons overzichtelijk te houden. Als je knipvellen gebruikt graag het nr erbij vermelden!!
Zeker bij de oudere vellen is het voor ons een echte zoektocht.


Welkom allemaal bij challenge 180 
Dank jullie wel voor de leuke kaarten/creaties die ingestuurd zijn!

Fijn dat er weer zoveel inzendingen zijn!

De nieuwe challenge luidt als volgt: Maak een zomerse verjaardagskaart/creatie.
 minimaal 3 producten van MDesign en is bedacht door Yvonne.
*For our foreign visitors. The theme is: Make a Summercard/creations for a birthday with at least 3 products of MDesign..

Nog een mededeling: Zouden jullie na afloop van een challenge willen kijken of je misschien ook uitgekozen bent om gastdesigner te zijn? 
Let op geen afbeeldingen/cute stempels van een ander merk. Denk erom dat de tekst van MD moet zijn als je alleen stansen gebruikt (of geen tekst)

Veel succes en we zijn benieuwd naar jullie creaties!
Je kunt aan deze challenge meedoen tot 28 juni 18.00 uur door de link van je creatie in te vullen  bij de inlinkz button (niet je hele blog linken graag)

De winnaar van de 1e prijs (179): 2. Ellen (creaellen)
De winnaar van de 2e prijs (179): 11 Ineke van Meurs  

Graag een mailtje met gegevens zodat de prijs toegestuurd kan worden

De winnaars mogen onderstaande button op hun blog plaatsen



Als gastdesigner voor de volgende challenge hebben we uitgekozen: 16. Myriam
Zou je een mail kunnen sturen zodat de volgende challenge doorgestuurd kan worden?

De 1e prijs (180) die je kunt winnen:

De 2e prijs (180) bij 25 deelnemers die je kunt winnen

De prijzen worden beschikbaar gesteld door Marianne Design

Voorbeelden challenge 180
Gastdesigner Lonneke 

Designteam
 Yvonne



Boukje

Jolanda

Marleen

Anita


Thea

Wybrich

Jen

Ellie

Judith

10 opmerkingen:

  1. Voor de gene wie prijs heeft gefeliciteerd allemaal.
    En voor de nieuwe challenge 180 wat hebben de dames wee mooie zomerkaarten gemaakt.
    Fijne dag nog grt van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow,mooie voorbeeldkaarten. Ik ga mijn best doen. Soms heb ik geknipte plaatjes van een knipvellen liggen en weet zelf het nummer niet. Don en Daisy en de Snoesjes zijn natuurlijk overduidelijk, maar ik kan me voorstellen dat jullie niet alles weten van de heel oude knipvellen. Vanaf nu zal de nummers op de achterkant van het uitgeknipte plaatje schrijven.

    Groetjes, GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Allereerst de prijswinnaressen van harte gefeliciteerd met jullie prijzen. Hele leuke challenge weer en prachtige voorbeelden. Ik ga proberen weer mee te doen. Voor de vorige challenge ontbrak mij even de tijd en inspiratie. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat leuk, ik lees mijn naam bij de winnaars.
    dankjewel!
    en wat een leuke voorbeeldkaarten zijn er wer gemaakt!!
    en ik zal ook proberen de nummers erbij te gaan zetten in de toekomst!!

    groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gefeliciteerd aan de winnaars en prachtige voorbeelden DT dames

    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtuge voorbeelden zijn er weer gemaakt top. Dames gefeliciteerd met jullie prijzen. Wij gaan het ook proberen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke challenge, ik ga meedoen! Gefeliciteerd dames. De voorbeeld kaarten passen goed bij het huidige weer 😜

    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd voor de winnaars!
    leuke nieuwe challenge.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik doe graag mee. jullie hebben schitterende zomers kaarten gemaakt. Mijn kaart is over een heel andere boeg. oudere materialen gebruikt. Ben benieuwd wat julie ervan vinden.groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ga weer proberen mee te doen, waterdieren heb ik niet en het ontbrak me even aan tijd. Prachtige zomerse kaartjes zijn er gemaakt! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen