1 juni 2017

challenge 179

Ontzettend jammer dat de 2de prijs er weer niet uitgaat.
Wat is de reden? Wij weten het niet. Laat van je horen.

Welkom allemaal bij challenge 179.

Weer een leuke opdracht bedacht door Ellie: Maak een kaart/creatie met waterdieren van Marianne Design. Genoeg keus dus.
Minimaal 3 producten vanMDesign
Een verzoek om er even de gebruikte materialen bij te zetten om het voor ons overzichtelijk te houden.

Nog een mededeling: Zouden jullie na afloop van een challenge willen kijken of je misschien ook uitgekozen bent om gastdesigner te zijn? 

Let op geen afbeeldingen/cute stempels van een ander merk. Denk erom dat de tekst van MD moet zijn als je alleen stansen gebruikt (of geen tekst)

Veel succes en we zijn benieuwd naar jullie creaties!
Je kunt aan deze challenge meedoen tot 14 juni 18.00 uur door de link van je creatie in te vullen  bij de inlinkz button (niet je hele blog linken graag)

We hopen dat jullie allemaal weer meedoen zodat de 2e prijs er ook weer kan uitgaan! Want daar hebben we toch echt 25 deelnemers voor nodig!

De winnaar van de 1e prijs (178): 13. Marieke
Helaas gaat de 2e prijs er ook deze keer weer niet uit!

Graag een mailtje met gegevens zodat de prijs toegestuurd kan worden

De winnaars mogen onderstaande button op hun blog plaatsen


Als gastdesigner voor de volgende challenge hebben we uitgekozen: 15. Lonnekes Creaties
Zou je een mail kunnen sturen zodat de volgende challenge doorgestuurd kan worden?

De 1e prijs (179) die je kunt winnen

De tweede prijs (179) bij 25 deelnemers die je kunt winnen

De prijzen worden beschikbaar gesteld door Marianne Design

Voorbeelden challenge 179
Gastdesigner
Nancy 

Designteam
Ellie

Yvonne

Judith


Marleen

Jolanda

Anita




Thea

Jen

Wybrich

Boukje


23 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Marieke met je prijs en Lonneke met je GD schap.
    Ik zal dit keer ook weer mee doen!
    Leuke Challenge. Met prachtige voorbeelden DT.
    Fijne dag, groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte Marieke! Tja, ik denk misschien het mooie weer....? Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Marieke met je gewonnen prijs.
    Jammer dat er de afgelopen keren niet zoveel mensen mee hebben gedaan, misschien toch een te moeilijk thema.
    Maar deze keer moet het voor iedereen toch wel lukken.
    Ik heb gisteravond even heerlijk geknutseld, laat dat nou net een kaart zijn met een waterdier ;-) heb hem dus al " ingestuurd "

    Groetjes Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd Marieke!
    ik denk dat het komt door de vrije dagen in combinatie met het mooie weer.
    een hele leuke nieuwe challenge met mooie voorbeeldkaarten.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte gefeliciteerd met je prijs Marieke. Ik heb zelf door het mooie weer ook niet meegedaan aan de challenge maar ga proberen nu wel weer mee te doen. Vind deze challenge erg leuk en prachtige voorbeelden zijn er weer gemaakt! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd aan de winnaar, ja jammer dat er niet veel hebben meegedaan, ik zelf ook niet ik maak niet gauw tasje of kado creaties en ik denk dat er veel mensen zijn en dan nog het goede weer natuurlijk.............maar ik probeer mee tedoen moet even kijken of ik iets van waterdieren heb.....maar jullie hebben weer prachtige voorbeelden gemaakt DT

    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat leuk dat diva daisy the star ofnthe show is 😉. Bedankt voor het kiezen van mijn cadeautasje! Ik denk dat misschien een beetje van beide is. Mooie inspiratiekaarten weer! Ga gelijk even mailen.

    Groet,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd Marieke en wat zijn er weer prachtige voorbeeld kaarten gemaakt. Ik ga proberen weer mee te doen hoor!

    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Van harte Marieke! Tja, ik denk misschien het mooie weer....? Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd Marieke! En wat een supermooie voorbeelden zijn er weer gemaakt, moet toch lukken! Ik denk het een beetje te warm geweest is. Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Voor Marieke Gefeliciteerd. En de rest van het team wat hebben jullie weer prachtige kaarten gemaakt voor de nieuwe challenge.
    Grt van Judith fijne dag allemaal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd aan Marieke. Lonneke veel plezier als gastdesigner.
    Helaas bij mij ontbreekt de laatste challenges aan tijd. Misschien dat ik deze challenge mee kan doen want ik zie ook eendjes en ik heb een eend van MDstans. Verder heb ik geen materialen van dat thema.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het is een genot om naar de voorbeeldkaarten te kijken. Heb mijn kaartje juist gepost.
    Groetjes, Lieve

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hallo gefeliciteerd dames. jammer dat er weinig animo was. zal van het mooie weer komen. ik heb zojuist de kaart van mijn moeder Martje erbij gezet. Die wilde ook graag weer eens meedoen bij jullie. wij houden erg van de materialen van Marianne design. groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Inderdaad jammer dat er minder deelnemers zijn, misschien komt dit door het mooie weer? Soms neem ik niet deel omdat ik geen materiaal heb voor het thema (bv. thee/koffie). Misschien lokt een minder specifiek of toegankelijker thema meer deelnemers (bv. verjaardag of gebruik min. 2 knoopjes)?

    Nou ja, aan deze challenge neem ik graag deel want nu heb ik weer een reden om mijn vissen & schelpen stansen te gebruiken. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Anita, en team. Even over je vraag welk nummer het kikkertje is op mijn kaart (nr 13). En ik moet toegeven dat het helemaal klopt dat je hem niet herkende. Het blijkt een knipvel van Find It te zijn. Zat dus ook al die tijd in de MD map. Ik was echt in de veronderstelling dat het een MD plaatje was. Heb ze nu in de "overige"map gedaan. Sorry hoor!!
    Lieve groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jammer Wil dan zullen we hem verwijderen helaas.
      Misschien lukt het nog om een andere te maken.
      Bedankt voor je info.
      Gr. Anita

      Verwijderen
  17. Ik ben afgehaakt nadat ik een kaart had geplaatst met 3 of 4 mallen van MD en dan bleek het plaatje dat ik gebruikt had net niet van MD design te zijn en telde de kaart niet. Nou, klaar dus, dan niet. De mallen zijn prijzig genoeg en dat ene plaatje......

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Kunnen we begrijpen Jolanda, maar dat is een regel die Marianne zelf heeft gesteld. Daar moeten wij ons dus aan houden. Ze is onze sponsor.
      Je mag ook kaarten zonder plaatje maken hoor.

      Gr. Anita

      Verwijderen
  18. Mijn kaart staat erbij. de kaart is met allemaal MD materialen gemaakt.Door de vakantie een paar keer niet meegedaan. en ronde kaarten zijn niet voor iedereen weggelegd!. Hopelijk doen er deze keer weer veel mee. ik denk het wel. Want md heeft zulke prachtige materialen oud en nieuw. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Is there any possibility that you could put the challenge details in English? I have a few Marianne's Designs dies and this is a good opportunity to use them. I entered this challenge: "Make a card / creation with aquatic Marianne Design" with aquatic dies only to find out it is meant to be aquatic animals! Nowhere in the English translation does it mention animals! Not sure if others have had this problem too but the comment left for me was in English so obviously someone on the DT could put the instructions in English for those of us who need it.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen