6 april 2017

Challenge 175

Welkom allemaal bij challenge 175.
Leuk dat jullie allemaal weer hebben meegedaan. Alleen wel jammer dat de pastelkleuren niet altijd even goed zijn gebruikt. Felroze, felgroen zijn nu eenmaal geen pastelkleuren.
Wij houden hier ook rekening mee met het kiezen van de winnaars, dus lees altijd goed wat er wordt gevraagd in de challenge.

Nu over naar het nieuwe thema.
Dit keer is het bedacht door Thea en zij wil GEEN vierkante kaart zien, dus maak een leuk ander model. Verder wil ze er een plaatje of diertje van Eline op zien. Wel natuurlijk met minimaal 3 producten van Marianne Design.

Let op geen afbeeldingen/cute stempels van een ander merk. Denk erom dat de tekst van MD moet zijn als je alleen stansen gebruikt (of geen tekst)

Veel succes en we zijn benieuwd naar jullie creaties!
Je kunt aan deze challenge meedoen tot 19 april 18.00 uur door de link van je creatie in te vullen  bij de inlinkz button (niet je hele blog linken graag)

De winnaar van de 1e prijs: 11 Eri Kumeling
De winnaar van de 2e prijs: 13 Kim's CreaLife
Graag een mailtje met gegevens zodat de prijs toegestuurd kan worden

De winnaaars mogen onderstaande button op hun blog plaatsen



Als gastdesigner voor de volgende challenge hebben we uitgekozen: 32 Linda
Zou je een mail kunnen sturen zodat de volgende challenge doorgestuurd kan worden?

De 1e prijs die je kunt winnen

De 2e prijs bij 25 deelnemers die je kunt winnen:
De prijzen worden beschikbaar gesteld door Marianne Design

Voorbeelden challenge 175
Gastdesigner
Betha

Designteam
Thea

Ellie

Boukje
Anita

Jolanda

Jen

Wybrich

Marleen

Judith



10 opmerkingen:

  1. Ohh wat leuk dat ik tweede geworden ben!! Super. Eri ook gefeliciteerd en Linda leuk dat je gastdesigner mag zijn.

    Leuke nieuwe challenge!

    Liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hartelijk gefeliciteerd met jullie prijzen dames en Linda, super dat jij gastdesigner mag zijn volgende keer. Ik mocht het deze challenge zijn en vind het leuk om mijn kaart te zien staan bij deze challenge. groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eri en Kim van harte gefeliciteerd met jullie gewonnen prijs.
    Super leuk dat ik ben uitgekozen om de volgende keer gastdesigner te zijn, het mailtje is verstuurd.

    Groetjes Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat een leuke challenge!daarin kan ik mij ei helemaal kwijt! En wat een gave eerdte prijs de mallen staan boven aan mmijn verlanglijstje zeker nadat ik van mijn vriendin stansjes had opgestuurd gekregen! Mijn inzendig volgt nog
    liefs ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke challenge dit keer! Ik ga eens kijken of ik dit ook kan! Gefeliciteerd voor de winnaars!!
    Lieve groetjes Irina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohhhh, wat leuk dat ik heb gewonnen, dit is de eerste keer! Ik ben er heel blij mee. Ook Kim gefeliciteerd met je tweede prijs en Linda, leuk dat jij gastdesigner mag zijn!
    En de voorbeeldkaarten voor de nieuwe challenge zijn prachtig Dames!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dames gefeliciteerd! ! Door tijdgebrek even niet zoveel gedaan, maar ga nu zeker weer meedoen! Mooie voorbeelden zijn er gemaakt hoor!!
    Groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke challenge met mooie voorbeelden.

    Groetjes,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen