11 augustus 2016

Challenge 158

Welkom allemaal terug bij challenge 158.
Hebben jullie genoten van de vakantie?
Wij wel hoor. Lekker uitgerust kunnen we er weer tegenaan.

Dank jullie wel voor de prachtige kaarten die ingestuurd zijn!
Jullie zijn aardig productief geweest in de vakantie.

De nieuwe challenge is bedacht door Marleen: Verwerk kraft papier op je kaart of creatie (moet duidelijk aanwezig zijn) en gebruik weer zoveel mogelijk materialen van Marianne Design.

Let op geen afbeeldingen/cute stempels van een ander merk. Denk erom dat de tekst van MDesign moet zijn als je alleen stansen gebruikt (of geen tekst)
Veel succes en we zijn heel erg benieuwd naar jullie creaties!

Je kunt aan deze challenge meedoen tot 24 augustus 18.00 uur door de link van je creatie in te vullen bij de inlinkz button. (niet je hele blog linken)

De winnaar van de 1e prijs (challenge 157): 3. Suzanna
De winnaar van de 2e prijs (challenge 157): 27. Marian

Graag even een mailtje met gegevens zodat de prijs toegestuurd kan worden.

De winnaars mogen onderstaande button op hun blog plaatsen.


Als gastdesigner is uitgekozen: 29, Esther's Freubelstorm
Graag contact opnemen zodat de volgende challenge doorgestuurd kan worden.

De 1e prijs die je kunt winnen:

De 2e prijs (bij 25 deelnemers) die je kunt winnen:

De prijzen worden beschikbaar gesteld door Marianne Design

Voorbeelden challenge 158

Gastdesigner:
Ineke

Designteam:
Marleen

Anita
 

Jolanda

Boukje


Yvonne


Ellie

Thea

Jen

Wybrich



15 opmerkingen:

  1. Dames gefeliciteerd. En wat een leuke inspiratiekaarten . Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd dames. Prachtige voorbeeldkaarten weer!
    De prijzen zijn weer super!!!
    Mijn kaartje is ingediend ;-)

    Groetjes,
    Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd aan de andere dames! ben er zelf ook ontzettend blij mee!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie voorbeelden DT!!!
    Gefeliciteerd winnaars!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo dames van het DT team,
    Wat hebben jullie prachtige voorbeeld kaarten gemaakt! Ik heb net een kaartje geplaatst....maar heb zel de tekst op de PC gemaakt....dus dat mag niet denk ik! Willen jullie hem voor mij verwijderen a.u.b..
    Dank je wel! Aan alle winnaars nog van harte gefeliciteerd!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dank je wel voor de felicitaties, ik ben ook erg blij met de prijs. De andere dames ook gefeliciteerd.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bij mijn vorig kaartje weet ik niet of de tekst helemaal oke is en daarom plaats ik deze kaart vandaag.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke opdracht deze keer!! Als kraft-fan doe ik graag mee! Gefeliciteerd voor de winnaars en succes allemaal met meedoen!
    Groetjes, Gerdine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Weer een leuke Challenge!
    Heb mijn best weer gedaan. Dames proficiat met jullie prijs. Allemaal veel freubel plezier.
    Groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. mooie thema en wat zijn er weer prachtige uitwerkingen van het team. Super mooi gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Even een vraag, er staat dat je geen tekst van een ander merk mag gebruiken, maar mag je wel een eigen gemaakte tekst gebruiken?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee Elly dat mag niet.
      Als je geen tekst van MDesign hebt dan kun je er voor kiezen om geen tekst te gebruiken. Als je een afbeelding van MDesign gebruikt mag er wel een andere tekst worden gebruikt.

      Verwijderen
  12. Ik heb vandaag mijn mooie prijs ontvangen! ben erg blij mee!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen