28 april 2016

Challenge 152

Hallo allemaal! Welkom bij de nieuwe challenge 152! Wat hebben jullie leuke/ schattige kaarten gemaakt! Dank je wel hiervoor!

Voor challenge 152 heeft Boukje het thema bedacht en dat is: Maak een oranje kaart met zoveel mogelijk MDesign produkten! Het hoeft niet allemaal oranje maar de kleur moet wel royaal aanwezig zijn.
Let op: Geen afbeeldingen/cute stempels van een ander merk! Denk erom dat de tekst van MDesign moet zijn als je alleen stansen gebruikt (of zonder tekst)

Veel succes en we zijn benieuwd naar jullie creaties! Je kunt aan deze challenge meedoen tot 11 mei 18.00 uur door de link van je creatie in te vullen onderaan bij de inlinkz button (niet je hele blog linken)

De winnaar van de 1e prijs (challenge 151) : 35 Made by Nicolette
De winnaar van de 2e prijs (challenge 151): 13 Debbie S

Graag even een mailtje met gegevens zodat de prijs toegestuurd kan worden

De winnaars mogen onderstaande button op hun blog plaatsen



Als gastdesigner is uitgekozen: 29 Divien

Wil je even contact opnemen zodat de volgende challenge doorgestuurd kan worden?

De 1e prijs die je kunt winnen
 
De 2e prijs (bij 25 deelnemers) die je kunt winnen 

De prijzen worden beschikbaar gesteld door Marianne Design

Voorbeelden challenge 152
Gastdesigner: Gina

Designteam
Boukje

Jolanda
 
Mieke

Thea

Jen

Yvonne
 
Marleen
 
Wybrich

Ellie

Anita




13 opmerkingen:

  1. Wat een superleuke kaarten hebben jullie gemaakt ! Hier kan ik je kaart wel zien Gina, hijis prachtig !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dames gefeliciteerd met jullie prijs en Divien met je GD-schap. Het Design Team heeft in weer hele leuke voorbeelden gemaakt!
    groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou fantastisch zeg, de eerste prijs. Die zag ik even niet aankomen, er stonden zoveel mooie kaarten tussen! Super blij mee!
    Debbie en Divien ook gefeliciteerd!
    Ik stuur een mailtje.

    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke nieuwe challenge, maar oranje is wel een hele uitdaging! Daar hadden de dames van het design team zo te zien geen probleem mee. Prachtige kaarten weer!

    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd, dames!
    Mooie voorbeelden DT :)
    Groetjes, Manja.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie voorbeelden dames, ga eens kijken wat ik ermee kan.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van harte winnaars! Dit is wel een uitdaging oranje... Maar als ik de voorbeelden zie had het DT er geen probleem mee, mooi hoor! Als ik mee doe moet ik hem niet vergeten te plaatsen zoals de vorige.... :-(
    Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Proficiat aan de winnende dames!
    Mooie 'oranje' voorbeeldkaarten! Zoveel tinten en schakeringen, zoveel leuke inspiratie!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd winnaars en DT wat hebben jullie weer bijzondere voorbeelden gemaakt ter inspiratie. Ik ga mijn best doen ook weer mee te doen.

    Lieve groet,Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo dames van MD,
    Van Boukje kreeg ik een berichtje dat ik mijn post niet goed heb gelinkt. Dat klopt maar ik krijg hem er ook niet meer uit. Ik heb hem nu opnieuw geplaatst. Misschien dat jullie wel de foute er uit kunnen krijgen. Ik zou de nieuwe wel kunnen verwijderen. Dat is het gekke.
    Alvast bedankt en veel succes met jullie challenge!!!

    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke opdracht en prachtige voorbeelden.
    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Pfff...het ei is gelegd, kaartje geplaatst! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo. IK heb mijn kaart er zojuist bijgezet! ben benieuwd naar jullie reactie. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen