4 februari 2016

Challenge 146

Wat een leuke trouwkaarten hebben jullie gemaakt zeg.
Beauties!
Wie gaan jullie daar allemaal blij mee maken?

Dan hebben we ook nog een nieuwtje.
Wisten jullie al dat er een nieuw Marianne Design Inspiratie Blog is?
De challenges blijven hier natuurlijk maar als je leuke inspiratie zoekt dan kun je die vinden op het Marianne Design blog waar het hele designteam jullie zal gaan inspireren.

Nu over naar challenge 146

 De nieuwe challenge is door Thea bedacht en luidt als volgt: Maak een kado-envelop met minimaal 3 artikelen van MDesign.

Let op: geen afbeeldingen/cute stempels van een ander merk. Denk erom dat de tekst van MDesign moet zijn als je alleen stansen gebruikt. (of zonder tekst)

Het design team heeft weer leuke voorbeelden voor jullie gemaakt. 
Veel succes en we zijn benieuwd naar jullie creaties!
Je kunt aan deze challenge meedoen tot 16 februari 18.00 uur door de link van je creatie in te vullen onderaan bij de inlinkz button. (niet je hele blog linken)

De winnaar van de 1e prijs (challenge 145): 26 Petra
De winnaar van de 2e prijs (challenge 145): 27 Divien

Graag even een mailtje met gegevens zodat de prijs toegestuurd kan worden.

De winnaars van challenge 145 mogen deze button op hun blog plaatsen


Als gastdesigner is uitgekozen: 3 Jolanda Roelofs
Wil je even contact opnemen zodat de volgende challenge doorgestuurd kan worden?

De 1e prijs (challenge 146) die je kunt winnen:
 
De 2e prijs (challenge 146) bij 25 deelnemers die je kunt winnen:

De prijzen worden beschikbaar gesteld door Marianne Design

Voorbeelden challenge 146
Gastdesigner 
Annemarie


Designteam
Thea




Wybrich

Marleen

Jolanda


Mieke



Boukje 






Ellie

Yvonne



Jen

Anita 




24 opmerkingen:

  1. Klopt het dat er deze keer geen gastdesigner is uitgekozen? Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. gastdesigner stond er wel maar was niet blauw geworden dus niet zo goed zichtbaar. Nu wel.

      Verwijderen
    2. gastdesigner stond er wel maar was niet blauw geworden dus niet zo goed zichtbaar. Nu wel.

      Verwijderen
  2. Mooie voorbeelden dames!
    Ik mis inderdaad ook nog de gastdesigner.

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooie voorbeelden, super leuke opdracht weer.
    De gast designer staat er op Dames, alleen niet in de kleur blauw wat we gewend zijn, het is Jolanda Roelofs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. van harte dames!
    en wat een mooie voorbeelden weer!!
    groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte gefeliciteetd aan de winnaars.
    En wat hebben jullie weer super mooie voorbeelden gemaakt.
    Groetjes sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige voorbeelden!
    Liefs Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie voorbeeelden weer dames...leuk om te zien.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd dames! Mooie voorbeelden weer van het team en een leuke challenge. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ontzettend motiverend en een warm welkom. Voor een allereerste keer mee doen, en de 2e prijs winnen. Erg leuk :-). Heel erg blij, dank!

    En wat een leuke nieuwe challenge! Is kijken of we daar ook wat van kunnen maken. Maar met jullie geweldig leuke voorbeelden moet dat zeker lukken... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hebben jullie overigens mijn e-mail gehad, weet namelijk niet zeker of deze aangekomen is... :-O

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke opdracht en prachtige voorbeelden!!
    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd aan de winaars.
    Prachtige voorbeelden zijn ere gemaakt voor deze leuke challenge. Doe weer mee hoor.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi!

    Wat een leuke challenge! En prachtige voorbeelden!

    Ben zelf net een blog begonnen www.knutselvinkje.blogspot.nl dus mocht je het leuk vinden om eens te komen kijken, kom gezellig langs!

    Nu kan ik dan ook eindelijk eens mee doen met zo'n leuke challenge. Van de week dus weer eens lekker even knutselen!

    Liefs,
    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hallo allemaal.
    allereerst wil ik zeggen dat jullie super mooie voorbeelden hebben gemaakt. en wat een super leuke opdracht is het. heb mijn envelop geplaatst. want wat een super mooie prijs is er ook weer te winnen,

    groetjes Alice

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een mooie voorbeelden zijn er weer gemaakt het kriebelt om mee te doen dus heb ik mijn creatie net geplaatst

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie voorbeelden/inspiratie en ook weer mooie prijzen die te winnen zijn.

    De winnaars van de vorige challenge : dames van harte gefeliciteerd met jullie prijzen.

    Bij de inzendingen (nr 21) staat mijn creatie. Ik was niet helemaal zeker of mijn creatie voldoet aan deze challenge. Mocht het niet zo zijn hoor ik het graag.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb nu een andere ingezonden. Bedankt voor de feedback :-)

      Verwijderen
  17. Wat een superleuke challenge! Ik heb mijn projectje gelinkt !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super voorbeelden dames! Ik heb mijn vlopje net gelinkt! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen