26 november 2015

Challenge 141

Welkom allemaal weer bij een nieuwe challenge, nr 141.
Dank jullie allemaal voor de leuke inzendingen.
Zijn jullie al met de kerstkaarten bezig?
Komt goed uit want Yvonne heeft de nieuwe challenge 141 bedacht en deze is: Maak een kerstkaart in de kleuren rood-wit. Afbeelding, stempel, of figuurtje uit een MD mal mag uit andere kleuren bestaan. Gebruik zoveel mogelijk materialen van MD.

(Let op geen afbeeldingen/cute stempels van een ander merk) Denk erom dat de tekst van MD moet zijn als je alleen stansen gebruikt. (of zonder tekst)

Het team en gastdesigner hebben weer leuk voorbeelden gemaakt, en we hopen dat jullie hier inspiratie uit kunnen halen. 

Veel succes en we zijn benieuwd naar jullie creaties. Je kunt aan deze challenge meedoen tot 9 december 18.00 uur door de link van je creatie in te vullen onderaan bij de inlinkz button. (niet je hele blog linken)

De winnaar van de 1e prijs (challenge 140): 13 Maartje
De winnaar van de 2e prijs (challenge 140): 14 Alice

Graag even een mailtje zodat de prijs toegestuurd kan orden

De winnaars van challenge 140 mogen deze button op hun blog plaatsen.


Als gastdesigner is uitgekozen: 10 Made by Nicolette
Wil je even contact opnemen zodat de volgende challenge doorgestuurd kan worden?

De 1e prijs (challenge 141) die je kunt winnen:

De 2e prijs bij 25 deelnemers (challenge 141) die je kunt winnen:
De prijzen worden beschikbaar gesteld door Marianne Design

Voorbeelden challenge 141
Gastdesigner
Engelchen

Designteam
Yvonne

Ellie

Marleen

Anita

Thea

Jolanda

Mieke

Wybrich

10 opmerkingen:

  1. wat super leuk dat ik 2de ben geworden.
    en Maartje ook gefeliciteerd met 1 plaats.\
    mailtje gestuurd :)
    groetjes Alice

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd dames! Deze challenge doe ik graag weer mee, super leuk en mooie voorbeelden, zo divers! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd dames! Wat leuk dat ik uitgekozen ben als gastdesigner! Ik ga mijn best doen.

    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb een mailtje gestuurd hoor, en mijn inzending voor deze challenge gepost!

    Groetjes,
    Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige voorbeelden van dit leuke thema, dus ben aan de slag gegaan en ik heb hem af, en linkt bij jullie.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuk! ik doe weer lekker mee!
    groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo best een lastige uitdaging. Het is me gelukt om een rood witte kerstkaart te maken. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Blijven DE kerstkleuren voor mij, rood en wit. Prachtige kaarten zijn er tot nu toe al gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen