12 november 2015

Challenge 140

Welkom bij challenge 140 alweer! 
Dank jullie allemaal voor de mooie inzendingen! Deze is duidelijk minder populair dan de vorige..haha!

Ellie heeft deze keer bedacht dat we een flessenhanger gaan maken met zoveel mogelijk Marianne Design materialen. 
Komt goed van pas met de feestdagen op komst
(Let op geen afbeeldingen/cute stempels van een ander merk) Denk erom dat de tekst van MDesign moet zijn als je alleen stansen gebruikt (of zonder tekst)

Het team en de gastdesigner hebben weer leuke voorbeelden gemaakt en we hopen dat jullie hier ook weer inspiratie uit kunnen halen.  

Veel succes en we zijn benieuwd naar jullie creaties. Je kunt aan deze challenge meedoen tot 25 november 18.00 uur door de link van je creatie in te vullen onderaan dit bericht bij de Inlinkz button. (niet je hele blog linken)

De winnaar van de 1e prijs (challenge 139): 9. Linda
De winnaar van de 2e prijs (challenge 139): 23. Hetty

Graag even een mailtje zodat de prijs toegestuurd kan worden.

De winnaars van challenge 139 mogen deze button op hun blog plaatsen


 Als gastdesigner is uitgekozen: 3. Engelchen
Wil je even contact opnemen zodat de volgende challenge doorgestuurd kan worden?

De 1e prijs (challenge 140) die je kunt winnen

De 2e prijs bij 25 deelnemers (challenge 140) die je kunt winnen

De prijzen worden beschikbaar gesteld door Marianne Design

Voorbeelden challenge 140

Gastdesigner
Nellie Groenenberg

Designteam
Ellie

Marleen

Wybrich

Jolanda
Thea

Mieke

Anita 

Yvonne









10 opmerkingen:

  1. Wat een verrassing dat ik bij de prijswinnaars hoor, dank jullie wel.
    Linda jij ook van harte gefeliciteerd.
    Op naar de nieuwe uitdaging, wat een mooie voorbeelden zijn er weer gemaakt.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat super leuk dat ik de eerste prijs heb gewonnen met mijn kaart.
    Hetty jij ook gefeliciteerd met je prijs.
    De uitdaging voor de nieuwe challenge is ook weer super leuk, mooie voorbeelden hebben jullie weer gemaakt.

    Groetjes Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dames gefeliciteerd met jullie gewonnen prijs!
    Engelchen succes als gastdesigner.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd dames met jullie gewonnen kaarten!
    Prachtige uitdaging met mooie voorbeelden. Ik ga mijn best weer doen en hopelijk lukt het om het op tijd af te hebben;-)
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat gaat de tijd toch snel, ja gelukkig het is me gelukt om mee te doen. ;D
      Gr Anita

      Verwijderen
  5. Gefeliciteerd dames met jullie mooie kaarten. Ook nu weer een challenge met mooie voorbeelden!
    groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd dames met jullie gewonnen kaarten/prijzen!
    Wat een leuke uitdaging.. ik doe mee
    Liefs Debbie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke challenge, ik had er nog nooit één gemaakt, maar heel leuk om te doen.

    Groetjes,
    Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuke opdracht ik heb hem net geplaatst groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hallo wat een leuke challenge en wat een mooie voorbeelden. ik heb mijn hanger erbij gezet.
    groetjes Alice

    BeantwoordenVerwijderen