1 oktober 2015

Challenge 137

Hallo allemaal en welkom bij een nieuwe challenge nr 137

Wybrich heeft deze voor jullie bedacht en zij wil graag: 
Een ronde kaart met zoveel mogelijk MDesign produkten. (Let op: geen afbeeldingen/cute stempels van een ander merk)
Denk erom dat de tekst van MDesign moet zijn als je alleen stansen gebruikt. (of zonder tekst)

Het team heeft weer leuke voorbeelden gemaakt en hoopt dat jullie hier inspiratie uit kunnen halen.
Helaas heeft de gastdesigner zich niet gemeld.

Veel succes en we zijn benieuwd naar jullie creaties. Je kunt aan deze challenge meedoen tot 14 oktober 18.00 uur door de link van je creatie in te vullen onderaan dit bericht bij de Inlinkz button (niet je hele blog linken)

De winnaar van de 1e prijs (challenge 136): 2 Ellen (creaellen)
De winnaar van de 2e prijs (challenge 136): 9 Grietje's Kaartenhoekje

Graag even contact opnemen zodat de prijs toegestuurd kan worden.

De winnaars van challenge 136 mogen deze button op hun blog plaatsen.


Als gastdesigner is uitgekozen: 12 Yvonne
Wil je even contact opnemen zodat de volgende challenge doorgestuurd kan worden?

De 1e prijs (challenge 137) die je kunt winnen:

De 2e prijs (challenge 137) die je kunt winnen:

De prijzen worden beschikbaar gesteld door Marianne Design

Voorbeelden challenge 137

Designteam
Wybrich
Boukje

Yvonne

Mieke

Jolanda

Anita

Thea

Jen

Ellie
Marleen

8 opmerkingen:

  1. Geen prijs gewonnen bij challenge #136, maar wel gekozen tot gastdesigner en dat vind ik eigenlijk nog leuker, bedankt dames, ben hier heel blij mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd dames met jullie leuke prijs en Yvonne leuk dat je gastdesigner mag zijn.
    Leuke nieuwe uitdaging met mooie voorbeeldkaarten.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Ellen, Grietje en Yvonne met jullie prijs en gast designerschap.

    En DT wat een mooie voorbeelden. Ik ga eens even nadenken wat ik ervan ga maken ;-)

    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dank jullie wel ook 2 andere winnaressen gefeliciteerd ben reuze blij dat ik heb gewonnen echt super
    wat een mooie voorbeelden zijn er weer gemaakt voor de nieuwe challenge ga ook weer aan de slag
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi hoi
    ik heb een kaartje gemaakt maar krijg het niet geupload naar mijn blog,heel vreemd
    ik hoop dat ik het verholpen krijg voor de eind datum

    groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo allemaal, na lange tijd van afwezigheid doe ik weer eens een poging! Leuke challenge, heb er weer ontzettend van genoten deze kaart te maken. Toch wel gemist...Groet Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo allemaal, na lange tijd van afwezigheid doe ik weer eens een poging! Leuke challenge, heb er weer ontzettend van genoten deze kaart te maken. Toch wel gemist...Groet Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen