12 februari 2015

Challenge 123

Welkom allemaal bij challenge 123.  
Dank jullie wel voor de prachtige inzendingen....super dat er zoveel meegedaan hebben!
De nieuwe challenge is bedacht door Anita en is: een feestelijke creatie of kaart met ballonnen en/ of taartjes met zoveel mogelijk materialen van MDesign.
Als je een plaatje gebruikt dan MOET hij van Marianne Design zijn.
.Jammer dat er nog steeds deelnemers zijn die dat vergeten!

Veel succes en we zijn erg benieuwd naar jullie creaties!

De voorbeelden van het team en gastdesigner zien er erg mooi uit en we hopen dat jullie hier weer inspiratie uit kunnen halen. Je kunt met deze challenge meedoen tot 25 februari 18.00 uur door de link van je creatie in te vullen onderaan dit bericht bij de Inlinkz button. (Niet je hele blog linken)

De winnaar van de 1e prijs (challenge 122): 43. Sabine 
De winnaar van de 2e prijs (challenge 122): 9. Esmeralda

Graag even contact opnemen zodat de prijs toegestuurd kan worden.
De winnaars van challenge 122 mogen deze button op hun blog zetten.



As gastdesigner hebben wij uitgekozen: 39 Dinette
Wil je even contackt opnemen zodat de volgende challege doorgestuurd kan worden?

De 1e prijs (challenge 123) die je kunt winnen 

De 2e prijs (challenge 123) bij 25 deelnemers die je kunt winnen

De prijzen worden beschikbaar gesteld door Marianne Design

For all the fans worlwide to read the blog in English or other language use the translator at the top.

Voorbeelden challenge 123
 Gastdesigner: Myriam
Designteam
Anita

Yvonne

Mieke


Thea

Boukje

Jolanda

Marleen

Ellie

Wybrich

De CANDY loopt nog een aantal dagen, vergeet niet om mee te doen!!!


14 opmerkingen:

  1. Jammer dat mijn kaart verwijderd werd door het plaatje dat niet van Marianne Design was, ik zal er voortaan rekening mee houden, jullie kaarten zijn prachtig, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een onwijs mooie kaartjes hebben jullie weer gemaakt dames! Het is een feestje om naar te kijken :)

    Lieve groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dames gefeliciteerd! de dt-leden hebben weer goed hun best gedaan. prachtige kaarten. Leuke uitdaging. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie variatie aan kaarten! Ik vond het erg leuk om een keertje gastdesigner te zijn. Merci en tot de volgende challenge! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dames gefeliciteerd met jullie prijs en Dinette dat ze GD mag zijn. Een hele leuke challenge met mooie voorbeelden door het team!
    groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd dames (ben slecht in namen onthouden maar is daarom niet minder gemeend)..

    Wat een leuke challenge met schitterende voorbeelden :-)

    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Whauw, wat een mooie voorbeelden weer zeg!
    en een hele leuke challenge weer ik ga aan de slag en
    duim voor de 2de prijs, zo gaaf die stempel!!

    doeg
    ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke uitdaging zeg! Ik dacht eerst: dat gaat me niet lukken, maar ik ben toch met iets gekomen... Best wel heel snel eigenlijk ;-)
    Mooie voorbeelden ook!
    Groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gorgeous DT cards! Creative Blessings, Tracy x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb zojuist de kaart van mijn moeder erbij gezet. Het team heeft weer schitterende kaarten gemaakt. lekker vrolijk. leuke inspiratie. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. IK heb zojuist mijn kaart erbij bijgezet. Leuke uitdaging!. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie voorbeelden en leuke challenger. Ik heb taart en ballonnen pas gewonnen, nu nog de tijd er een leuke kaart mee te maken! Als ik de voorbeelden zie krijg ik er zin in, morgenavond een poging wagen... Groet Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jammer dat mijn kaart verwijderd werd. Ik had niet begrepen uit de omschrijving dat de ballonnen van MD moesten zijn, ik las "een feestelijke creatie of kaart met ballonnen en/ of taartjes met zoveel mogelijk materialen van MDesign" -en alles, behalve het hangende hartje en de ballonnen was van MD, de parelhartjes, alle andere gebruikte mallen, het dessinpapier en het stempeltje... Volgende keer beter.!

    BeantwoordenVerwijderen