18 december 2014

Challenge 119

Welkom allemaal bij challenge 119
Leuk dat jullie allemaal weer meegedaan hebben, hartelijk dank daarvoor!
Nu naar de nieuwe challenge 119 en die is bedacht door Mieke, maak een kaart/creatie met een of meerdere dieren van Eline.  Er zijn veel stansen, stempels en knipvellen met dieren van Eline! Met zoveel mogelijk materialen van MDesign.
Veel succes en we hopen dat jullie allemaal weer meedoen!

Er zijn prachtige voorbeelden gemaakt door het team en gastdesigner en we hopen dat juliie hier weer inspiratie uit kunnen halen. Je kunt met deze challenge meedoen tot 31 december 18.00 door de link van je creatie in te vullen bij de blauwe kikker onderaan dit bericht. (niet je hele blog linken)

De winnaar van de 1e prijs (challenge 118): 8 IreneM
De winnaar van de 2e prijs (challenge 118): 32 Emmy
Graag even contact opnemen zodat de prijs toegestuurd kan worden.
De winnaars van challenge 118 mogen deze button op hun blog zetten.




Als gastdesigner hebben wij uitgekozen: 24 Geralien
Wil je contact opnemen zodat de volgende challenge doorgestuurd kan worden?

De 1e prijs (challenge 119) die je kunt winnen

De 2e prijs (challenge 119) bij 25 deelnemers die je kunt winnen

De prijzen worden beschikbaar gesteld door Marianne Design.

For all the fans worldwide to read the blog in English ot other language use the translator at the top.

Voorbeelden challenge 118

GastdesignerChantal

Mieke

Thea

Anita


Boukje


Jolanda

Ellie

Marleen

Wybrich


17 opmerkingen:

  1. Hoi DT team ik vond het ontzettend leuk om gastdesigner te mogen zijn voor deze challenge. Dank jullie wel voor deze kans. Jullie hebben prachtige voorbeeldkaarten gemaakt! Dame gefeliciteerd met jullie prachtige labels en prijzen!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd dames! En wow wat een mooie kaarten voor deze nieuwe uitdaging. Leuke uitdaging.
    Doe dan ook graag mee.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo!
    Wat een mooie voorbeelden zijn er gemaakt voor deze challenge! Helemaal super!

    Dames gefeliciteerd met jullie prijs!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd dames met jullie prijs.
    En het is weer een hele leuke nieuwe uitdaging met prachtige voorbeeldkaarten.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De hele dag niet geblogd en nu net voor ik de keuken induiek even kijken en wow wat is dit leuk, dank jullie wel voor het kiezen van mijn tag als winnaar van challenge 118....een superr kerstkadootje!! Ook de andere dames van harte gefeliciteerd!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hey wat leuk een challenge met eline!
    dat is niet moeilijk hahaha
    eline is mijn favoriet
    ik ga ook aan de slag
    groetjes ineke
    ps gefeliciteerd dames!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gave challenge, en dan die voorbeelden...WOW!!!
    Gefeliciteerd aan de winnaars.
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Irene en Emmy gefeliciteerd met jullie prijs en Geralien met het GD schap! Maar wat een leuke kaarten zijn er gemaakt voor deze nieuwe challenge en wat een mooie prijzen stellen jullie beschikbaar! Super hoor!. Ga zeker weer meedoen. Groetjes van Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige voorbeelden. Superleuk weer. Heb de kaart van mijn moeder Martje er zojuist bijgezet. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd winnaars. Helaas lukte het mij niet meer om mee te doen. Mogelijk deze challenge weer ;-)


    Lieve groet, Petra

    Ps: wat zijn de voorbeeldkaarten weer schitterend!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De winnars van harte gefeliciteerd en wat zijn de voorbeeld kaartjes weer leuk en prachtig geworden!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Allereerst Irene en Emmy van harte met jullie gewonnen prijs! Geralien gefeliciteerd met je Gast Design schap! Maar waaauw wat hebben de dames van het Design Team weer fantastische mooie creaties gemaakt!! ik ben helemaal verliefd op de diertjes van Eline dus ik kijk mijn ogen uit :) Bedankt dat ik weer mee mag genieten van al jullie moois!

    Lieve groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beautiful animal projects by your DT! This is the first time I play here! Thank you for a fun challenge! I hope you like my card!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi MD team ik heb mijn kaartje verwijderd want ik begreep van Anita dat ik niet mee mag doen met de challenge omdat ik gastdesigner ben. Dank jewel Anita dat jij mij hierop attendeerde. Uiteraard heb ik hier alle begrip voor. Volgende keer doe ik weer gezellig mee! Succes aan alle kandidaten :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Sorry Chantal maar dat zijn de afspraken. Vond je creatie wel schitterend hoor.
      Tot volgende keer

      Gr. Anita

      Verwijderen
  15. Leuke challenge met mooie voorbeelden.

    Groetjes,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dank jullie voor de felicitaties, ben blij met mijn prijs!
    Iedereen succes! Ik vind het altijd erg leuk om de creaties te bekijken, zo leuk om te zien wat iedereen er van maakt.

    BeantwoordenVerwijderen