6 november 2014

Challenge 116

Welkom allemaal bij challenge 116.

Wat hebben wij genoten van de mooie jaren 50 creaties.
Ondanks dat het een pittige uitdaging was hebben er toch nog veel dames meegedaan
. Dankjewel allemaal!

Nu naar de nieuwe challenge 116 en die is bedacht door Thea en luidt als volgt:  Maak een winterse kaart met doorkijkje en minimaal 3 materialen van MD (waaronder 1 afbeelding)
Veel succes en we hopen dat jullie allemaal weer mee doen!

Er zijn weer mooie voorbeelden gemaakt door het team en onze gastdesigner en wij hopen dat jullie hier weer inspiratie uit kunnen halen. Je kunt met deze challenge meedoen tot 19 november 18.00 uur door de link van je creatie in te vullen bij de blauwe kikker onderaan dit bericht. (niet je hele blog linken)

De winnaar van de 1e prijs (challenge 115): 25. Hetty
  De winnaar van de 2e prijs (challenge 115): 29 Jackelien
Graag even contact opnemen zodat de prijs toegestuurd kan worden.

De winnaars van challenge 115 mogen deze button op hun blog zetten.



Als gastdesigner hebben wij uitgekozen: 16 Anita van Merode
Wil je contact met ons opnemen zodat de volgende challenge doorgestuurd kan worden?

De 1e prijs (challenge 116) die je kunt winnen:

De 2e prijs (challenge 116) bij 25 deelnemers die je kunt winnen:

De prijzen worden beschikbaar gesteld door Marianne Design
For all the fans worldwide to read the blog in English or other language use the translator at the top.

Voorbeelden challenge 116
Gastdesigner Suzan

Designteam
Thea


Wybrich


Yvonne 

Boukje

Marleen

Anita


Ellie

Jolanda

Mieke




19 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat ik als gast designer gekozen ben. Vind het een hele eer! Dankjewel. Jackelien en Hetty jullie gefeliciteerd als winnaars! Mailtje komt er aan!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou ja zeg! Vergeet ik nog te zeggen hoe mooi ik jullie voorbeeld kaarten vind, nlu die zijn prachtig! Genoeg inspiratie, daar ligt het niet aan. ;-)
      Groetjes Anita

      Verwijderen
  2. Wat leuk dat ik gewonnen heb super blij.!!
    Mijn mailtje is verstuurd.
    Hetty en Anita van harte.
    Gr jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Hettie en Jackelien en jij ook Anita dat je gastdesigner mag zijn.
    En het team heeft weer schitterende voorbeeldkaarten gemaakt.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat ik gewonnen heb, ook ik ben super blij.
    Jackelien en Anita, ook van harte gefeliciteerd.
    Op naar de volgende challenge. Wat een uitdaging weer.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd dames met jullie prijzen en mooie kaarten! En ook Anita gefeliciteerd! Wat een mooie voorbeeldkaarten zijn er gemaakt. hartelijke groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, wat een geweldig mooie en inspirerende kaarten..super.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke challenge! Morgen ga ik gelijk aan de slag. Succes allemaal!
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dames van harte gefeliciteerd! Dik verdiend :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Whauw
    wat een mooie kaarten!
    genoeg inspiratie ,ik ga iets maken!
    groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd dames, erg mooie kaarten! En mooie voorbeeldkaarten weer team! Bedankt voor de inspiratie, ik ga weer meedoen. Groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super leuke uitdaging en de voorbeelden zijn voortreffelijk! Wat een inspiratie heeft het team.
    ook ik heb een doorkijk kaart gemaakt, hij is geplaatst

    Creatieve groeten
    Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  12. dank je wel voor alle lieve complimenten voor ons team
    groetjes jolanda bongers
    md challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Vandaag is de postbode langs geweest met mijn gewonnen prijs. Het was nog even spannend, want de envelop was helemaal gescheurd. De postbode maakt vast geen kaarten want alles zat er nog in.
    Wat een verwennerij, dank jullie wel hoor !!!!
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oef gelukkig alles goed gegaan.
      Heel veel plezier ermee Hetty

      Verwijderen
  14. Hoi MD Challenge Blog team! Ik wil een ieder van jullie heel hartelijk bedanken voor de leuke, lieve en warme reacties die ik van jullie heb mogen ontvangen op mijn Warme winterkaart. Ik ben hier ontzettend blij mee :) Heel leuk dat jullie de tijd nemen om alle deelnemers af te gaan en reacties achter te laten op de kaarten die zij hebben gemaakt. Echt top! Jullie hebben een hele kluif aan deze challenge want ik zie zoveel mooie inzendingen! Dus ook alle deelnemers ... ontzettend mooie kaarten! Succes allen :)

    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Graag gedaan Chantal.
      Het kost inderdaad wel even tijd maar dat verdienen jullie met alle mooie creaties die steeds worden gemaakt.

      Verwijderen
  15. Hoi!!!
    Dankzij jullie opmerkingen blijkt dat ik mijn voorkant van het doorkijkje niet heb geĆ¼pload!! Hij staat er nu wel bij
    http://stampscrapandsmile.blogspot.nl/2014/11/daisy-voor-het-raam-doorkijkje.html
    Groetjes, Linda
    PS super bedankt voor de reacties.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo, sorry dat ik zo laat mijn kaart erbij zet maar daarstraks om 14u30 lukte het niet omdat er gewoon geen mogelijkheid te zien was om je link te plaatsen. Ook de andere inzendingen waren niet zichtbaar. Ben net thuis gekomen en dus maar snel geprobeerd of het nu wel lukte en ja de linkup^was zichtbaar. Hele mooie DT voorbeelden trouwens, dank je wel voor deze challenge. Groetjes Veerle x

    BeantwoordenVerwijderen