15 augustus 2013

Winnaar candy en Challenge 85


En? .....Hebben we allemaal een fijne vakantietijd gehad?
Het weer heeft de laatste maand zeker meegewerkt, genieten was dat.
Wij zijn weer uitgerust en hebben er weer allemaal zin in.
Dit gaat een lange topic worden dus neem een bakje thee of koffie en lees rustig verder...haha!

Er hebben ontzettend veel mensen meegedaan met onze zomercandy, maar dat is natuurlijk ook niet gek met zo'n mooie prijs.
Ook zijn wij blij met alle reacties die ons laten zien dat we het voor de meeste deelnemers goed doen, want het moet wel een uitdaging blijven.
Nog wel even het volgende. Er is nog steeds onduidelijkheid over het gebruik van Marianne Design materialen. Het is NIET vereist dat er alleen maar MDesign gebruikt moet worden maar wij vragen ZOVEEL MOGELIJK te gebruiken. Het gaat wel om onze sponsor die prachtige prijzen beschikbaar stelt.
Heb je geen papier of mal, gebruik dan wat er gevraagd wordt en daarnaast zoveel mogelijk van MDesign (ook oudere spullen mogen), alleen een afbeelding zoals een stempel, plaatje of 3D is echt vereist. Andere materialen zijn WEL toegestaan hoor!!
Hoop dat dit misverstand uit de wereld is bij deze.

Dan nu de winnaar van deze mooie zomerprijs:
--
--
--

Neem even contact op zodat de prijs toegestuurd kan worden.


Dan gaan we nu naar de nieuwe challenge, nummer 85 alweer.
Wat hebben we veel deelnemers bij challenge 84, dank je wel allemaal dat jullie hebben meegedaan en wat een prachtige creaties staan er weer tussen.
De prijzen zullen altijd random worden gekozen zodat iedereen evenveel kans maakt.

De winnaar van de 1e prijs (challenge 84) is: 43. Astrid
De winnaar van de 2e prijs (challenge 84) is: 9. Elly Booij
 Neem even contact op zodat de prijs toegestuurd kan worden.

Als gastdesigner hebben wij uitgekozen: 48. Marcella
Neem even contact op zodat de volgende challenge doorgestuurd kan worden.

De nieuwe challenge is bedacht door Jolanda, zij wil graag een kaart zien in blauwtinten met minimaal 1 Collectable, Creatables of Craftable.
Niet zo moeilijk dus.
Natuurlijk moet je wel afbeeldingen en verder zoveel mogelijk materialen van Marianne Design gebruiken.
Lees wel eerst goed de regels in de zijkant door, want het is altijd jammer als we deelnemers moeten teleurstellen als hun creatie niet aan de regels voldoet.

Astrid Luyken heeft als gastdesigner een prachtige creatie gemaakt voor deze challenge. 
Dank je wel Astrid.
De DTleden hebben ook weer mooie creaties gemaakt en wij hopen dat jullie hier weer inspiratie uit kunnen halen en ook weer meedoen met deze challenge. Er zijn weer twee hele mooie prijzen te winnen.
Voor deze challenge kun je meedoen tot 28  augustus 18.00 uur door de link van je creatie in te vullen bij de blauwe kikker onderaan dit bericht. Graag je creatie linken en niet je hele blog! Veel succes en we hopen weer veel mooie creaties te zien.

De 1e prijs (challenge 85) die je kunt winnen:


De 2de prijs (challenge 85) bij 25 deelnemers

Deze prachtige prijzen worden beschikbaar gesteld door Marianne Design.
For al the fans worldwide: To read the blog in English or other language use the translator at the top

De voorbeelden gemaakt door het team.
Gastdesigner Astrid

Designteam
Jolanda
Mieke

Jen

Hanny

Thea 


Anita

Boukje

Wybrich

Yvonne

Nadia


28 opmerkingen:

  1. Dames van harte gefeliciteerd en het team bedankt om dit mogelijk te maken. De voorbeeldkaarten zijn weer prachtig en het is weer een leuke challenge met geweldige prijs. Ik ga mijn best doen,
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige voorbeelden zijn er weer gemaakt. Wel toevallig dat er dit keer veel kerstkaarten zijn gemaakt. Wel leuk. Vond het ook erg leuk om gastdesigner te zijn.

    Zag net dat ik ook gewonnen had met de Challenge. Wat ben ik daar blij mee. Ga gelijk mailen. Andere dames ook gefeliciteerd.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dames die gewonnen hebben gefeliciteerd.
    Wat een leuke challange is devolgende en wat een mooi prijzen.
    Straks snel aan de slag, het weer zit hier niet echt mee.
    En dat op mijn helaas laatste vakantie dag.
    Succes allemaal.

    Groetjes, Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte gefeliciteerd allemaal met die mooie prijzen! Ik vond de challenge erg leuk en de nieuwe ook weer. Ik ga inspiratie zoeken in jullie prachtige voorbeelden!
    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte gefeliciteerd voor de winnende dames en de nieuwe challenge is ook weer leuk met schitterende DT-voorbeelden!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Yuhu ik heb de mooie zomer prijs gewonnen, te gek!! Ga snel mailen en meedoen met de nieuwe wedstrijd natuurlijk!!
    Prachtige inspiratie van de DT, gaat vast lukken,
    Lieve groetjes
    Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat prachtige kaarten hebben jullie als team gemaakt. Leuke ideeen Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. complimenten weer voor de gemaakte voorbeeldkaarten
    dames die gewonnen hebben gefeliciteerd
    en ik hoop dat er veel mooie kaarten ingezonden worden
    groetjes jolanda bongers
    md challenge team

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook namens mij wil ik de winnende dames van Harte Feliciteren met hun prachtige prijzen en schitterende creaties.
    Het team ook weer mijn complimenten voor hun schitterende voorbeelden.
    Ben benieuwd naar wat er allemaal weer ingezonden gaat worden.
    Groetjes Thea
    DT Challengeblog MD

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd voor diegene die in de prijzen zijn gevallen.
    En wat weer een leuke nieuwe uitdaging met super prijzen.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaarten hebben jullie gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldig,ik heb de tweede prijs .Super bedankt.
    Email reeds verstuurd.
    Gr Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd voor degene die in de prijzen zijn gevallen, en wat zijn de voorbeelden van de nieuwe challenge weer prachtig. Ik doe weer mee, maar zo mooi als de voorbeelden is het nog niet. Liefs melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prijswinnaars gefeliciteerd met jullie mooie kaarten. Ook deze voorbeeldkaarten zijn weer prachtig.
    We gaan het weer proberen. Leuk toch ?
    gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige voorbeeld kaarten weer DT dames! en hele leuke challenge.
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Vandaag voor het eerst een kaartje van mij voor een challenge van Marianne Design. Wat een prachtige voorbeelden en ook andere challenge kaarten! Kan ik nog een hoop van leren ;-) Groetjes Nanna

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Van harte voor de winnaars en wat zijn er weer prachtige kaarten gemaakt! Zowel door die lieverds van het design team, als door de dames, die mee doen!
    En wat is er weer veel candy te winnen! Daar word je toch blij van! Liefs, Jen.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. OH; WOW; sorry my wrong enter in this challenge. I'm going to write well the rules not to confound me again. Sorry for the mistake.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een mooie voorbeelden zijn er gemaakt
    heb mijn kaartje er ook bij gezet leuk onderwerp weer
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Geweldige kaarten zijn er gemaakt. ik heb er inmiddels ook een af en gelinkt, succes allemaal.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Het was echt leuk om een blauwe kaart te maken. Ik ben al in kerstsfeer en diverse DT-leden ook zie ik! Mooie voorbeeldkaarten laten jullie zien!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. geweldig mooi allemaal
    ik doe mee maar ga voor de 1e prijs(hihi) want de 2de heb ik al in huis! zo geweldig zijn ze die collectables weer
    morgen plaats ik het kaartje
    groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. doe graag mee en heb mijn kaartje geplaatst
    hoop dat die aan de eisen voldoet
    zoniet dan hoor ik het wel

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Geweldige challenge en voorbeelden. Doe weer gezellig mee! Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  25. alsnog gefeliciteerd aan de winners.
    mooie voorbeeldkaarten zijn er gemaakt door het team. mooi om ernaar te kijken.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtige voorbeelden alweer. Inspiratie genoeg.
    Ik doe graag mee.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  27. mooi die kaarten van jullie
    wil graag mee doen
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een leuke uitdaging weer! Mooie voorbeelden van het DT en graag tot een volgende :)
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen