4 juli 2013

Challenge 84

Welkom allemaal bij challenge 84.
Dit is voor nu even onze laatste challenge omdat iedereen ook even van vakantie wil genieten.
De volgende challenge is op 15 augustus, maar kom ondertussen zeker eens langswippen want er komt nog wel een verrassing aan.
 Allemaal heel hartelijk bedankt voor zoveel moois, we hebben weer supermooie creaties gezien die jullie gemaakt hebben met de kraftchallenge van Hannie.
Wij vinden het fijn dat er weer zoveel deelnemers zijn.

Nu over naar challenge 84.
De nieuwe challenge is bedacht door Anita, ik dus , ik wil graag dat jullie een kaart maken in een hexagonvorm. De maat mag je zelf eventueel aanpassen als je kaart maar deze vorm heeft..
Het patroon is van Marian en ik heb toestemming om het hier te gebruiken. Voor een dubbele kaart kun je de vouwlijn aan de bovenkant doen.
Natuurlijk moet je wel afbeeldingen en verder zoveel mogelijk materialen van Marianne Design gebruiken.
Lees wel eerst goed de regels in de zijkant door, want het is altijd jammer als we deelnemers moeten teleurstellen als hun creatie niet aan de regels voldoet.



Anita van Merode heeft als gastdesigner een prachtige creatie gemaakt voor deze challenge. Dank je wel Anita.
De DTleden hebben ook weer mooie creaties gemaakt en wij hopen dat jullie hier weer inspiratie uit kunnen halen en ook meedoen met de challenge. Er zijn weer twee hele mooie prijzen te winnen.
Voor deze challenge kun je meedoen tot 14  augustus 18.00 uur door de link van je creatie in te vullen bij de blauwe kikker onderaan dit bericht. Graag je creatie linken en niet je hele blog! Veel succes en we hopen veel mooie creaties te zien.

De winnaar van de 1e prijs (challenge 83) is: 13. Sjoukje
De winnaar van de 2e prijs (challenge 83) is: 28. Janneke
 Neem even contact op zodat de prijs toegestuurd kan worden.

Als gastdesigner hebben wij uitgekozen: 23. Astrid 
Neem even contact op zodat de volgende challenge doorgestuurd kan worden.

De 1e prijs (challenge 84) die je kunt winnen:

De 2de prijs (challenge 84) bij 25 deelnemers

Deze prachtige prijzen worden beschikbaar gesteld door Marianne Design.
For al the fans worldwide: To read the blog in English or other language use the translator at the top

De voorbeelden gemaakt door het team.
Gastdesigner Anita 

Designteam
Anita

Jolanda

Thea

Yvonne

Jen


Boukje


Wybrich

Mieke

Nadia

20 opmerkingen:

  1. Een leuke challenge, jullie dames hebben weer goed jullie best daarvoor gedaan, de kaarten zien er weer prachtig uit, ik wens jullie alvast een goede vakantie toe en tot na de vakantie, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gefeliciteerd dames en wat een prachtige creaties van de DT dames.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh leuk, misschien moet ik maar weer eens mee doen.

    Groetjes, Wanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke Challenge en prachtige kaarten zijn er gemaakt.

    Sjoukje en Janneke gefeliciteerd. Leuk dat ik gastdesigner mag zijn. Ga gelijk een mailtje sturen.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super mooie voorbeelden weer van het design team. ik ben echt jaloers op jullie :)
    En wat een leuke uitdaging weer. Ik doe weer mee.

    Groetjes Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dank je wel allemaal voor de complimenten aan ons team
    Sjoukje en Janneke gefeliciteerd met jullie prijzen
    en complimenten aan onze gast designer Anita

    ik wil onze dames van het team ook weer de vele complimenten geven
    groetjes jolanda bongers
    md challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooie voorbeelden zijn er weer gemaakt super hoor en de winnaars van de vorige challenge gefeliciteerd
    mijn kaartje staat er weer
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Anita, mijn cuttlebug is uit elkaar gespat,vandaar.
    Gr Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. superbes toute v os cartes et les participantes ont deja bien travailler.
    bises

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een niet alledaagse kaartvorm, dus dit is een echte uitdaging! De prachtige voorbeelden inspireren wel hoor!
    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke opdracht en prachtige voorbeeldkaarten zijn er gemaakt!! Dank jullie wel hiervoor!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super leuke uitdaging. Ik heb net mijn kaartje toegevoegd.
    Mijn complimenten voor de DT dames voor de prachtige voorbeeld kaarten.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele leuke challenge en super mooie inspirerende voorbeelden! Leuk om eens een keer een andere vorm kaartje te maken.
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een super gave kaartjes zeg!
    en wat een geweldige leuke 1e prijs is er tewinnen!
    ik ben net terug van vakantie en ga nog even aan de slag komende week!
    groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Vind het een hele leuke Challenge en vond het wel een uitdaging. Heb daarom ook verschillende hexagons op de kaart verwerkt.
    Prachtige voorbeelden zijn er ook gemaakt door het DT en ook door de deelnemers.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Als ik moet kiezen tussen de twee kaarten, dan kies ik voor de het rose geboortekaartje.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. hello,dƩsolƩe mais translator ne marche pas,mais avec les vacances ,je suis un peu perturbƩe.Est-ce que maintenant c'est valable.Bonne journƩe.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke uitdagig en prachtige prijzen!

    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke uitdaging! Het vormpje lag al een tijdje klaar, evenals het ingekleurde afdrukje en eindelijk heb ik er iets mee gedaan. Nog net op tijd om mee te doen met de challenge :)
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen