8 november 2012

Challenge 67

Welkom allemaal bij de 67e challenge! Allemaal heel erg bedankt voor de deelname!
De nieuwe challenge heeft Thea bedacht en zij wil graag een langwerpige kerstkaart met materialen van MDesign. Letten jullie ook even op dat je hier ook een leuke stempel of afbeelding bij gebruikt!

Onze gastdesigner is Karin en zij heeft een prachtige creatie gemaakt! Dank je wel Karin!
De DTleden hebben ook nu weer leuke voorbeelden gemaakt en wij hopen dat jullie hier inspiratie uit kunnen halen en met onze challenge meedoen. Voor deze challenge kun je meedoen tot 21 november 18.00 uur door de link van je creatie in te vullen bij de blauwe kikker onderaan dit bericht. Willen jullie zo vriendelijk zijn om je creatie te linken en niet je hele blog? Anders wordt het zo zoeken naar je creatie! Veel succes en we hopen heel veel leuke creaties te zien!

De winnaar van de 1e prijs is: #2 Kitty
Neem even contact op zodat de prijs toegestuurd kan worden.

Als gastdesigner hebben wij gekozen: #5 Blankina
Neem even contact op zodat wij je de volgende challenge kunnen toesturen.

De 1e prijs die je kunt winnen is:

De 2e prijs bij 25 deelnemers:
 De prijzen worden beschikbaar gesteld door Marianne Design.

For all the Marianne Designs fans worldwide: To read the blog in English or other language use the translator at the top.

De voorbeelden gemaakt door het team:

Gastdesigner: Karin

Yvonne

 Hanny

Jen

Boukje

Anita

Mieke

Jolanda

Thea

Nadia

Wybrich


15 opmerkingen:

  1. Wat een leuke uitdaging weer en enige voorbeelden van het team!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Allereerst wil ik Kitty heel hartelijk Feliciteren met haar mooie kaart en heel veel plezier met je prachtige prijs.
    De kaart van onze gastdesigner is een plaatje, heel mooi gemaakt!.
    Blankina wil ik succes toewensen voor de komende challenge, ben heel benieuwd!
    Het team wil ik weer mijn complimenten maken voor jullie schitterende voorbeeldkaarten, jullie zijn kanjers hi hi hi.
    Heel veel succes met de volgende challenge dames en ik hoop dat er weer vele kaarten ingestuurd mogen worden.
    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het ziet er allemaal weer supergaaf uit met alle leuke voorbeelden! Nu allemaal nog tijd en inspiratie vinden om mee te doen...

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. allemaal weer complimenten voor de ingestuurde kaarten
    ook kitty en blankina gefeliciteerd met jullie prijzen
    het waren 2 super kaarten
    ik vind ook de kaart van gast designer karin een plaatje
    groetjes jolanda bongers
    md challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohhh bedankt dat ik gast designer mag zijn!! Zal zo mailen..
    Gefeliciteerd Kitty, en wat een mooie DT kaarten weer..

    Lieve groetjes Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Waauuww leuk zeg dat ik eerste ben,had ik dus echt niet verwacht er waren zulke mooie kaarten gemaakt.
    Blankina ook Gefeliciteerd als gast designer.
    De voorbeelden voor de nieuwe challenge zijn ook weer super mooi zal eens kijken of ik ook weer iets kan bedenken.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie challenge.
    Dit is mijn eerste kaartje met deze stansen en ben zelf erg tevreden.
    Ik hoop dat jullie hem ook mooi vinden.
    Hartelijke groet, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi dames, wat hebben jullie weer inspirerende voorbeelden gemaakt.
    Ik heb mijn kaartje aan jullie blog gelinkt.
    Groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo, ihr Lieben, meine Karte hat sich mit den Tannenbäume verlängert, so ist sie im Format eine lange Karte.
    Liebe Grüsse, Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hele leuke opdracht heb me kaartje er ook opgezet heb me best gedaan. en een mooie voorbeelden zijn er gemaakt.
    liefs alice

    BeantwoordenVerwijderen
  11. prachtig allemaal
    ik ga weer mee doen!
    gr ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Is het mogelijk om meer dan een kaart?

    Is it possible to have more than one card?

    Madzioza from Poland.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke kaarten dames DT team !!
    Heb er ook eentje geplaatst ,maar hij zal wel niet door de keuring komen ? Heb er wel met plezier aan gewerkt er zitten 2 dingetjes v MD op , hopleijk is het genoeg ??

    Fijne avondgroetjesss Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dit is een leuke uitdaging, want meestal maak ik vierkante kaarten en een langwerpige is een mooie afwisseling.
    Groetjes, Lia

    BeantwoordenVerwijderen