2 augustus 2012

Challenge 60

Hier zijn we weer met onze 60ste challenge. Wij hebben onze vakantie gehad en kunnen weer heerlijk uitgerust beginnen aan een nieuw challengeseizoen.

Bedankt allemaal weer voor jullie bijdrage aan deze challenge. Beide prijzen gaan er weer uit.
Welkom bij onze nieuwe challenge die bedacht is door ons teamlid Mieke.
De opdracht dit keer is:
MAAK EEN SNOESJESKAART!!!
JE mag gebruik maken van de 3D knipvellen en de stempels van de Snoesjes door de jaren heen.
Gebruik daarbij WEL nog zoveel mogelijk andere materialen van Marianne Design. Een Snoesje alleen volstaat niet!

Onze gastdesigner van deze challenge is Sieta
Zij heeft een prachtige creatie gemaakt.

Kijk voor inspiratie naar de andere voorbeelden die door het team gemaakt zijn. Je kunt meedoen tot 15 augustus 18.00 uur door de link naar je creatie in te vullen bij de blauwe kikker onderaan dit bericht. Lees wel even of je kaart voldoet aan de richtlijnen anders wordt hij zonder waarschuwing verwijderd van deelname. Er zijn weer prachtige prijzen beschikbaar.
********

Here our 60th challenge. We had our holidays and back for a new season of challenges.

We want to thank everyone for all the beautiful creations. We will give away both prizes.


So now welcome to the new challenge.
The challenge this time has been hosted by Mieke.
She likes to see SNOESJESCARDS !!
You can use 3D images of stamps from Snoesjes all over the past years.
Use as much as possible the materials of Marianne Design. Only a Snoesje is not enough!

This challenge our guestdesigner is Sieta
She made a wonderfull creation for us.

Look at the gorgeous samples made by the team if you need some inspiration. You can join in until August 15th 18.00h by linking your creation at the blue frog at the bottom of this post. Make sure you have read the guidelines before you enter your project because if it is not made according to these your entry will be deleted without warning. The winner will win a wonderfull prize.


De 1ste winnaar van challenge 59 is:
The first winner of challenge 59 is:
De 2de winnaar van challenge 59 is:
The second winner of challenge 59 is:
Neem even contact op zodat we je de prijs kunnen toesturen.
Please contact us so we can send you your prize

Als gastdesigner hebben wij uitgekozen:
As a guestdesigner we've chosen:
Lenie
Wil je even contact opnemen zodat wij je de volgende challenge kunnen doorsturen.

De 1e prijs die je kunt winnen is:
De 2e prijs bij 25 deelnemers is:
De prijzen worden beschikbaar gesteld door Marianne Design.
The prizes have been generously donated by Marianne Design.
********
Hieronder de voorbeelden gemaakt door het team:
Below ofcourse the inspiring samples made by the team:

Guestdesigner Sieta

Designteam
Boukje
Jen
Jolanda
Mieke
Thea

Anita
Yvonne
Wybrich

Nadia
Hanny







15 opmerkingen:

  1. Allereerst wil ik Zelda en Daphne van Harte Feliciteren met jullie prachtige kaarten de prijzen zijn dik verdiend.
    Sieta, wat heb je een prachtige crea gemaakt als gast designer.
    Lenie heel veel succes in de volgende challenge.
    En de dames van het DT team wil ik weer een groot compliment geven voor hun schitterende voorbeeldkaarten.
    groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. allemaal de complimenten en zelda en daphne gefeliciteerd
    groetjes jolanda bongers

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke uitdaging en schitterende kaartjes van het DT. Gefeliciteerd met deprijs dames en Sieta, een dikke pluim voor je GD-creatie!!!!

    Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dames, gefeliciteerd met jullie prijs. Wat zijn er weer geweldig mooie voorbeelden gemaakt door het team.
    Bij deze wil ik het team van MDCB nogmaals bedanken dat jullie mij uitgekozen hebben om voor deze challenge gast designer te zijn.
    Ik heb mijn voorbeeld met heel veel plezier gemaakt en ben erg trots dat mijn creatie hier op het blog staat.
    Ik heb hem inmiddels ook op mijn blog geplaatst.

    Liefs, Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  5. alle dames van harte gefeliciteerd en wat zijn er weer prachtige kaarten gemaakt allemaal verschillend maar prachtig om te bewonderen
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook ik wil graag de winnaressen feliciteren. Welkom to the guest designer en iedereen weer complimenteren met de prachtige kaarten!
    En ik vind dat er ook wel een complimentje richting Wybrich en Anita mag! Als dank voor al jullie werk voor het MD Challenge BLog. EN dank aan Marianne voor het beschikbaar stellen van de prijzen!
    Ik vind het iedere keer weer een eer om mee te mogen doen!
    Liefs, Jen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dankjewel Jen, we doen het met plezier en dat kan alleen met jullie medewerking, dus ook complimenten en bedankjes voor het designteam.

    Gr. Anita
    Challengeblog MD

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wonderful DT creations and a super challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke challenge!! En wat een prachtige voorbeeldkaarten zijn er gemaakt!! Dank jullie wel voor de inspiratie.

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. prachtige voorbeeldkaarten zijn erweer gemaakt door de DT dames.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi dames mijn snoesjes kaartje heb ik zojuist gelinkt aan jullie blog. Maar ik zie hem niet verschijnen. Duurt dat even, of heb ik het niet goed gedaan?
    Misschien krijg ik antwoord van jullie.
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hier ben ik nog even. Ik heb zojuist mijn blog gelinkt onder de candy en dat ging wel goed, ik zag mijn naam meteen.
    Het zou jammer zijn als mijn Snoes niet mee kan doen.
    Groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hier ben ik nog even, "eind goed al goed"!
    Mijn kaart zie ik nu ook in het rijtje staan.
    Geduldige groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zie dat het al is goedgekomen Hennie

      Gr. Anita
      Challengeblog MD

      Verwijderen
  14. Hoi Anita,
    Ik heb mijn kaartje klaar maar nu ik hem wil plaatsen zie ik dat de challenge al gesloten is.
    Het is nu 15 augustus 15.55u , dus ik dacht dat het dan nog kan.
    Het is toch tot 18.00uur?
    Ik hoop dat je nog voor 18.00uur kan reageren want anders kan ik niet meedoen??
    Groetjes, Doutzen

    BeantwoordenVerwijderen