17 mei 2012

Challenge 56

Wij willen iedereen bedanken voor de mooie creaties die er gemaakt zijn. Er gaat helaas maar een prijs uit, voor de andere prijs was er geen voldoende deelname.

For our foreign guests
For a translation click on the translation button on the top

Welkom bij de nieuwe challenge: maak een kaart met craftables, dat zijn de witte mallen! 
 Marjan vd Wiel  heeft deze challenge bedacht, zij heeft het team verlaten en dit is haar laatste bijdrage, we willen haar hartelijk bedanken voor haar inbreng!
Onze gast designer is Marian en die heeft een prachtig voorbeeld voor jullie gemaakt!
Kijk voor inspiratie naar de andere voorbeelden die door het team gemaakt zijn. Je kunt meedoen tot 30 mei door de link naar je creatie in te vullen bij de blauwe kikker onderaan dit bericht. Lees wel even of je kaart voldoet aan de richtlijnen anders wordt hij zonder waarschuwing verwijderd van deelname.

De winnaar van challenge 55 is: 9 Gre
Neem even contact op zodat we je de prijs kunnen toesturen.

Als gastdesigner hebben wij uitgekozen: Pouwla
Wil je even contact opnemen zodat wij je de volgende challenge kunnen doorsturen.


 De 1e prijs die je kunt winnen is:

De 2e prijs bij 25 deelnemers is
De prijzen worden beschikbaar gesteld door Marianne Design


Hieronder de voorbeelden gemaakt door het team

Marian vd Wiel 

Marian (gastdesigner)


 Hanny

 Mieke
 
 Jen

 Yvonne

Thea
  

Boukje
 

  Anita
  

 

Jolanda 
 
 

 Wybrich









13 opmerkingen:

  1. Schitterende voorbeeldkaarten hebben jullie gemaakt dames.
    Mijn complimenten hoor!!!!
    Gr.Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie voorbeeldkaarten, whaw!
    Helaas kan ik (voorlopig) wéér niet meedoen met deze challenge... Succes aan de anderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wil jullie nog even bedanken dat ik gastdesigner heb mogen zijn. Ik heb het heel erg leuk gevonden.Mochten jullie me nog eens nodig hebben dan houd ik me aanbevolen. Ik vond het een hele eer.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuke kaarten hebben we weer gemaakt
    ook welkom aan bouke mieke en yvonne
    leuk dat jullie ons teamkomen versterken
    groetjes jolanda bongers

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I can't seem to get the translate button to work :(
    shell x

    http://shellscraftycorner.blogspot.co.uk/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het zo leuk om te zien hoe verschillend alle kaarten zijn geworden en allemaal met craftables. Nu zijn er natuurlijk al wel een aantal verschillende maar dan nog.

    Groetjes,
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Welkom aan alle nieuwe DT leden!! Jullie hebben allemaal mooie voorbeeld kaarten gemaakt. Mijn kaart is vol MD produkten en uiteraard ook met craftables!!
    Lieve groetjes Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke voorbeelden!
    Helaas heb ik geen Craftables, dus sla ik over. Bovendien moet ik het even wat rustiger aan doen deze maand qua centjes.
    Succes allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. iedereen die nog kaarten getoond hebben
    veel complimenten
    groetjes jolanda bongers

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke uitdaging!! Daar doe ik graag aan mee.
    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi,
    wat een leuke voorbeelden, prachtig om te zien.
    helaas kan ik weer niet meedoen want ik heb die witte craftables niet.
    veel succes!!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dames wat hebben jullie weer mooie creaties gemaakt. Helaas kon ik vanuit Turkije niet reageren op het blog hier vandaar dat ik het nu pas doe.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke challenge weer, al heb ik meer creatables dan craftables. Om precies te zijn, heb ik er eentje en die heb ik gebruikt voor mijn inzending :)
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen